"Sesungguhnya orang-orang yg beriman itu adalah mereka yg apabila disebut Allah gementarlah hati mereka, dan apabila dibacakan kpd mereka ayat-ayatNya, bertambahlah iman mereka kerananya dan kepada Tuhanlah mereka bertawakkal."(AlAnfaal: 2)

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jom ingat Asma Allah


Halwa Telinga

 

Posted by: aini-mawaddah

Sudah tak tertanggung derita ini, derita ini terus meleraikan air mataku membasahi pipi..kekuatan diri kdg2 sudah tak terdaya utk menanggung pemberat ini..namun cintaMU Ya Allah ku dambakan.. Pasti ada hikmahnya kn? mmg sukar sekali utk meneruskan rantai perjuangan ini..kdg2 ku tersungkur, ku rebah..namun pimpinan cintaMU trus menanti, hinggakan aku kuatkan lgi ayunan langkahku...bait2 ayat cintaMU trus berlegar di benak fikiranku...itulah pengubat lara hatiku...aku tak dibiarkan bersendirian..Kalamullah mjadi peneman..Syukranlillah...insyaAllah aku akn trus mara dan trus mara walau mehnah melanda...ditentang, dihina, dimarah itulah menjadi sumber kekuatan aku utk trus tegar berdiri di jalan ini..dearest sahabat, sungguh apa yg kulakukan adalah demi kesejahteraanmu.,aku tidak sanggup melihat dirimu trus hanyut di dunia fatamorgana ini...demi cintaku padamu sahabat, aku telah dimarahi...demi cintaku padamu sahabt aku telah dituduh mcm2...demi cintaku padaMU YA ALLAH, aku akn trus meniti dan meneruskan perjuangan ku di jalan ini...fastaqim kama umirta

This entry was posted on 6:25 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment

Know your medicine

Detik yg kian Berlalu