"Sesungguhnya orang-orang yg beriman itu adalah mereka yg apabila disebut Allah gementarlah hati mereka, dan apabila dibacakan kpd mereka ayat-ayatNya, bertambahlah iman mereka kerananya dan kepada Tuhanlah mereka bertawakkal."(AlAnfaal: 2)

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jom ingat Asma Allah


Halwa Telinga

ayuh kita laksanakan amanah ini sahabat  

Posted by: aini-mawaddah


saya menyadari dalam menjalankan amanah banyak sekali kekurangan,
tapi mudah-mudahan itu bukan karena kemalasan saya
dan bukan pula karena ketidakkomitmenan saya terhadap jalan ini
kepada Allah saya memohon ampunan atas segala kekhilafan dan kelalaian saya

saya merasa sangat bahagia karena dapat berada bersama sahabat2 saya dalam jalan ini
jazaakumullah khairan katsir kepada semua sahabat2 saya
saya mohon maaf kalau dalam berinteraksi dengan akhwat semua
banyak khilaf yang saya lakukan

mari kita bahu membahu menjalankan amanah dakwah ini...
cukuplah Allah dan Rasul-Nya serta orang-orang mu'min yang melihat perbuatan kita

Ya Allah...berikanlah kepada kami keikhlasan hati kami dalam menjalankan amanah ini
Ya allah...Ya Rabbanaa, janganlah engkau siksa kami ketika kami lupa ya Allah

This entry was posted on 1:43 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment

Know your medicine

Detik yg kian Berlalu