"Sesungguhnya orang-orang yg beriman itu adalah mereka yg apabila disebut Allah gementarlah hati mereka, dan apabila dibacakan kpd mereka ayat-ayatNya, bertambahlah iman mereka kerananya dan kepada Tuhanlah mereka bertawakkal."(AlAnfaal: 2)

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jom ingat Asma Allah


Halwa Telinga

Akan ku jejaki cinta yg hakiki  

Posted by: aini-mawaddah

Wahai Kekasihku,andai hatiku jauh dariMu

Ingatkanlah aku tentang pertemuan kita dalam surat cintaMu

Agar aku kembali dekat denganMu

Andai diri ini mengagungkan cinta hambaMu

Tegurlah aku sesungguhnya cintaMu adalah cinta yang hakiki

Agar aku tidak lagi menduakan cintaMu

Saat kaki ini melangkah tanpa redhaMu

Peringatkanlah daku wahai Kasih tentang matiku

Agar kembali tertuntun langkahki menuju jannahMu

Akan daku sambut kasihMu wahai Kekasihku

Dalam hening malam penuh syahdu

Namun alangkah hibanya kurasa

Andai malam ini bukanlah daku menjadi tamu pilihanMu

Siapa yang tidak cemburu

Andai insan lain dapat sambut cintaMu

wahai Kekasihku

sedangkan aku???

Langsung tidak mengendahkan kehadiranMu tika saat itu

Duhai hati yang berbolak balik

Diamlah kau disana

Agar aku sentiasa bisa merasakan rindu dan cinta Kekasihku

Agar aku mampu sambut cintaNya

Saat dingin setiap malam

Ya Khaliq,sungguh Engkaulah Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Suburkanlah hati ini dengan ma'rifatmu

Agar diriku sentisa terpandu menghala tuju yang satu

Ilahi..anta maksudi.!

This entry was posted on 2:20 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment

Know your medicine

Detik yg kian Berlalu